Realia

Miejsce: wydarzenia rozgrywają się w naszym świecie, ale mocno zmodyfikowanym przeze mnie na potrzeby fabuły. Mniej więcej wygląd kontynentów jest taki sam, ale nazwy ich i państwa są zmienione oraz granice przechodzą inaczej.
Technologia jest zbliżona, a właściwie taka sama jak w normalnym świecie. Jedyną różnicą są kamienie: szafirordza.
Historia ze świata realnego nie tyczy się tego mojego.

Międzymorski Kobalt
Państwo położone na kontynencie Gamma (odpowiednik kontynentu europejskiego), rozciągający się od morza Aim (Północne) po morze Stalaktytowe (Śródziemnomorskie), które współdzieli z kontynentem Delta (Afryka). Teren ten rozległy (obrazując to na mapie Europy, w skład państwa wchodzą: Portugalia, Hiszpania, Francja, Belgia, Holandia, Niemcy, Dania, Czechy, Austria, Szwajcaria, Włochy), podzielony jest na dwanaście dystryktów:

  •  Dystrykt I
  •  Dystrykt II Ekologiczna Równowaga
  •  Dystrykt III Miasto na Pograniczu Otchłani 
  •  Dystrykt IV Okno na Pradawność
  •  Dystrykt V Kamienna Zabudowa
  •  Dystrykt VI Ul
  •  Dystrykt VII Plaster Miodu
  •  Dystrykt VIII Pałacowy
  •  Dystrykt IX  Fabryczna Przystań 
  •  Dystrykt X Terytorium Wiejskie
  •  Dystrykt XI 
  •  Dystrykt XII 

Kontynent Gamma
Nie jest duży, graniczy z kontynentami: Deltą i Alfą (Azja), rozwinęły tutaj jedynie trzy państwa: 
  • Międzymorski Kobalt
  • Kult Tyrannomicid: państwo wystrzegające się władzy takiej, jaka opanowała graniczący z nim Kobalt, nazwa dosłownie oznacza Kult Tyranobójstwa, nie żyją w dobrych kontaktach z państwem szafirordzy. Granice rozciągają się na północy (mniej więcej jak państwa: Norwegia, Szwecja, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Obwód Kaliningradzki, Polska, Białoruś, Ukraina)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz